Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Hej, förra månaden hade jag en pokemon turenring på msn. Vinnaren blev [email protected] En sjyst kille. Han är nu Pokemon mästaren där.

Iallafall så här går reglerna till och om ni vill vara med så adda : [email protected]

HUR MAN SPELAR.

Allt är väldigt enkelt. Ni skickar ett medelande till mig om vilka pokemon ni väljer. och vilka attacker dem ska ha.

OBS Välj varsamt för ni kan inte ändra senare.

Jag bjuder in dem två som ska Möta varandra i en konversion på msn Och matchen har börjat .

Båda spelarna skriver skickar ut sina pokémon genom att skriva tex : Kör umbreon.

Sen så beordrar man sina pokemon att attackera . Jag som är dommaren berättar hur det går till när båda pokémonen har attackerat . Tex.

Tränare 1 : Okej, umbreon använd din bite och sikta på hans svans.

Tränare 2 : Fegis, hondoom, ducka hans attack med en faint attack och kontra med en flamethrower.

Dommaren(Jag) :

Umbreon stirrar ner hondoom medans han hoppar grasiöst mot hans svans med öpen mun för att lägga ner en stark bite attack, Hondoom därimot ser detta komma och försvinner i ett moln bara för att uppstå igen, bakom umbreon, Han skickar ut en stark flamethrower som hamnar rakt på umbreons svans.

Hondooms liv = -----------

Umbreons liv = --------

Så här kör man varje rond. Nu kommer regler!

Regler.

Man får INTE välja legendariska pokemon och man får INTE ha fler än fyra attacker på var pokemon.

Pokemonens attacker måsste vara verkliga. inga påhittade som Hydro mega splash eller något sånt.

Vinnaren av turnering får 150 Fuska mynt.

Hoppas ni förstår reglerna och hur man spelar .

Ps. Innan matchen så väljer man såklart om man vill möta en med 6 vs 6 /3 vs 3/1vs1 eller dubbel match. Ds.

Redigerat av Iron Pikachu
  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Juste glömde säga. LV räknas inte.. Det är som i serien. LV räknas inte asså, man kan inte fuska...

Var med janne, det hade varit kul med en kändis från fuska :P

Du med TK :P

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Lite extra kul vore det ju om man hade Pokemonen som man har ute på sin avatar.

Skrivet

Ja det hade det, men också lite krångligt. man kan om man själv VILL :)

Jag har Raichu som avatar när jag möter någon.. Då är det en annan som är dommare..

Här är mitt lag btw..

Umber(Umbreon)

Spark(Raichu)

Charco(Charizard)

Hydro Blaster(Blastoise)

Draco(Dragonite)

Slash ( Sandslash)

Hitills har 4 stycken anmält sig.

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Jag har just anmält mig.Men jag vill veta tiderna.

Om det är på sportlovet kan jag tyvärr inte vara med.

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Sådär ja....Annars kan jag också vara medhjälpare om du vill.

• Skapa ny...