Overraild Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Nåja, isåfall får det bli imorgon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 18 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Nope blev ingen match idag x) hade fullt upp, men i morrn blir det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Nope blev ingen match idag x) hade fullt upp, men i morrn blir det Vilken tid?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 hela dagen antar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Vad bra :) Hoppas att jag vinner mina matcher Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Meganium VS Kevve Vinnare = Meganium Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 När är det match för mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 BU! jag loosade^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 x) DU var duktig ändå Kevve :P Janne, du ska möta Meganium strax. Men var försiktig förlorar du tar hon din ledning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 BU! jag loosade^^ Men det var en bra match ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Mm det var en bra match :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Ja det hade det, men också lite krångligt. man kan om man själv VILL :) Jag har Raichu som avatar när jag möter någon.. Då är det en annan som är dommare.. Här är mitt lag btw.. Umber(Umbreon) Spark(Raichu) Charco(Charizard) Hydro Blaster(Blastoise) Draco(Dragonite) Slash ( Sandslash) Hitills har 4 stycken anmält sig. Jag vill vara med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg