kraden555 Skrivet 13 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2006 Hjälp! på HM:AWL så har min ´första kalv plötsligt försvunnit!någon som vet varför??? tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 hmm har du kollat i hagen där finns som en litet tält där kalven är :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 14 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 ja jag vet, den är inte i där!!!och nu är det ännu värre, för det står att den är sjuk!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Hm, låter konstigt. Det spelet är fullt av buggar, har du otur kan du ha råkat på en sån. Annars, gå och titta överallt i hagen och i lagårn (eller vad de nu vill kalla den...) i värsta fall, om du inte alls hittar den, så prova att sälja den. Om det går så lär du iaf få igen lite pengar för den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Fanns det inte nån grej där man kunde lägga kalvar? I nåt hus fanns det nån grej där det stog nåt om att man kunde lägga ko kalvar där för värme eller nåt..men e inte säker. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 asså, de kommer till lagårn när de är vuxna, så jag tror att man bara inte ser dem...för när min tjurkalv blev stor så kom nic, nak och flak och sa att den hade blivit för stor för "tältet" och de tog bort den, just nu ligger den tjuren i ladugården och är fullt synlig....det värsta är att min nya kalv också försvann och blev sjuk, och man kan väll inte använda A.M på kalvar som inte synns??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Abimill Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jo oo o Det kan man det hände för mej det gick Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 är det spelet kul? <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 dett spelet är assa kul önskar jag ej byte bot det mot zelda men jaja de hände mig me men när jag hade en kalv så var den i min ladugård Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg