Putside Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Mr.Bean ( tecknat ) *äger* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Tven är Avstängd..!!!! :P Men har tittat på Thomas. Det blå loket ni vet..!!! det är as kul..!!! :lol: skratta om ni vill hehe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 På TVn vad jag brukar blir det MTV. Men för tillfället är det AV2, (Dvd Spelaren) och kollar igenom en bunt filmer som min pappa har fått från sitt jobb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Min lillebrorsa spelar xbox just nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Just nu kollar jag på kanalen Euro Sport och det handlar då givetvis om sport. Det är längdåkning på teven för tillfället. Det är en klassisk längdåkningstävling dessutom. Det är vasaloppet som körs nu för damer. De ska köra i 45 kilometer. Just i denna stund leder två norskor som har en betryggande ledning, men allt kan hända. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 kollar på madagaskar den äger tycker jag i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) Vet inte... Nått me Skidor... Redigerat 4 Mars 2006 av suppermario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Tvn e Avstäng men syrran spelade Xlåda innan och jag nördar framför datan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Pistvakt säsong 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Kollar inte ens på Tv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag kollar på kanal 4, just nu visas nyhetmorgon. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Kollar inte men morsan kollar på nyheterna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg