CeZ Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Hej. Jag har tre frågor till battlefield 2; 1. Hur sparar man medaljer? (många har sagt att man kan det.) 2. Var ligger dom sparade medaljerna? (om det går att spara dom.) 3. När jag öppnar rutan där man spawnar och väljer grupp och vapen, så finns det högst upp i högra hörnet på varje truppslag (tex. sjukvårdare.) ett annat vapen med ett hänglås på. Är det några vapen man kan upplåsa? Hur? isåfall. Tacksam för svar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 1. medaljerna spras automatiskt. men du kan endast få medlajer och sånt om du spelar online ! 2. du trycker på bfhq där multiplayer, inställningsar och annat finns 3. ja, när du spelar online får du poäng. dom läggs ihop och så går man upp i grad efter att ha fått mer och mer poäng. tryck här för länk till vad man kan låsa upp, vilka medlajer du kan få och när du låser upp vapen ! .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Okej, men kan man ha alla vapen man upplåser i singleplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StrikeR Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Okej, men kan man ha alla vapen man upplåser i singleplayer? nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 det vet jag ingenting om. ja har inte testat. men du menar att om man kan använda dom vapnena man har låst upp ,genom multiplayer, i singelplayer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Man kan inte använda vapen man låser upp online i singleplayer <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Jo om man ändrar lite i general.con så kan man anväda de i singelplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.