CeZ Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 I min nya skola som jag går i nu är hon typ 20 år, har haft lite äldre. Men sprutor är jag inte rädd för tvärtom för man slipper ju lite av skoltiden. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 En gång lurade vi i en kille i vår klass att tro att man var trvungen att ta av sej byxerna framför skolsköterskan och han blev sketrädd! Varför ska man va rädd för sprutor? Förra året fick jag ta en j*vlaa massa blodprov för att jag hade nån skum sjukdom i en månad. Hela min arm blev helt j*vla blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 jag har inte det minsta problem med sprutor! Fick dock en stor kliande böld efter stelkrampssprutan i 4an... :( Vi fick stelkrampsspruta i 5:an, skolsköterskan spräckte ett blodkärl först så jag måste ta i båda armarna! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.