Gäst Elite Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag hade installerat Msn + men det segade bara ner hela datorn så jag avinstallerade det direkt. Men nu när jag går in på Msn 7.5 så ser jag bara mina kontakters hotmail & inte deras namn på msn. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 gå in på kontakter/Hantera kontakter/visa kontakter efter/ namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Tack så mycket, Paranoxx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Åh tack hade precis samma problem ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Samma här tack för det :) Neej det funkar inte 2 stycken heter fortfarande epostadressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Samma här tack för det :) Neej det funkar inte 2 stycken heter fortfarande epostadressen Kanske för att dem heter så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 mmm men tar du inte något namn i msn sen , så står ju bara email adressen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
O_2 Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Om de inte har varirt inloggade någon gång samtidigt som du så heter dom e-post adresserna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.