Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 jag har inte blivit scammad... men jag har "scammat"... när jag var noob tog jag en steel scimmy från en annan nobb... hon blev så förbannad at hon jagade mig genom halva runescape!!! hahahaha... för en "steel scimmy" lol För en n00b är steel scimmy värdefullt ;)Men man ska aldrig lita på någon i Runescape!
Gäst Walker Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Skrivet 2 Mars 2006 jag har inte blivit scammad... men jag har "scammat"... när jag var noob tog jag en steel scimmy från en annan nobb... hon blev så förbannad at hon jagade mig genom halva runescape!!! hahahaha... för en "steel scimmy" lol jag vet la det :) men ändå! springa rune i halva runescape för att få 1k??? haha! jag skulle snabbare TIGGA fram det :)
123spill Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Haha ,man kan ändå alltid lita på sina kompisar (om dom spelar Rs) om dom scammar er eller nått så är de bara ge dom stryk......Själv blev jag scammad på ett par iron plate legs då va de mycke för mig ja la till han på min kompislista och skrev så fort han va inne att jag ville ha tillbaka dom.Inte min kompis asså men enannan snubbe
Dezen Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 Jag kunde snott en Rune kite zammy av min polare, men kändes som att jag skulle få stryk :P
123spill Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Skrivet 3 Mars 2006 hehe,fast alla i min klass som spela Rs kan varandras lösen nästan iallafall :P
Rekommendera inlägg