Salzalada Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Skrivet 15 Februari 2006 Finns det nåt chips till Playstation 2? Om det finns det, vilket är det bästa?
Gäst QuikSilver Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Skrivet 15 Februari 2006 Så att man kan spela te.x utlänska spel? Jag har för mig att det finns, men vet inte var..
Gäst Mîhker Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Skrivet 15 Februari 2006 Min kusin ( i israel) skaffade från en butik ett chip så att han kan spela brända kopior för ca 5€, dom säljer sånt i butiken det är urcool!
Salzalada Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 15 Februari 2006 Jo, men vad finns det för chip ute på marknaden ute nu då?
Gäst Soffan Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Skrivet 15 Februari 2006 http://chipnplay.se/product_info.php/cPath...ff04f63a35c65ba Jag själv anser detta vara det billigaste och det bästa Chippet. Bör ha tillgång till bra Bredband eftersom man måste ladda ner några filer på en Skiva för att kunna installera Chippet. Men butiken finns i Gbg har jag för mig. Men det är nog bara bra om du läser på deras hemsida.
Salzalada Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 15 Februari 2006 Jo, det chippet ser ju bra ut. Men Rowyn, har du personligt testat det eller?
Gäst Soffan Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Skrivet 16 Februari 2006 Nej tyvärr så har jag inte testat det. Men en polare på internet har köpt detta chip och han sade att det var skit bra. Antog själv att det ska vara det. Har tänkt chippa min PS2 snart men har lite lågt inom min ekonomi just nu. Men om det även skulle skita sig med att fixa Chippningen så har man ju 1års garanti på installationen. Som polarn gjorde, han spelade direkt utan att följa instruktionerna och den pajade, hela maskinen då. Men han fick faktiskt en sprillans ny Ps2 av grabbarna i ChipnPlay butiken. Jag tror du inte behöver vara rädd för att få din Ps2 stulen eller att något går fel. Det är säkert 100% om man läser igenom noga varje sak på sidan.
Zeem Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Skrivet 16 Februari 2006 "Vi har tagit bort TOXIC BIOS / TOXIC OS som tidigare fanns tillgängligt för nerladdning från våra sidor eftersom den firmwareversionen kringgår kopieringsskydd." http://www.psxcare.com/section.php?xSec=8 Det är alltså lagligt at montera chipp men olagligt updatera BIOS till TOXIC BIOS, då det gör att man kan köra brända spel.
Rekommendera inlägg