DarkBlack_Angel Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Skrivet 15 Februari 2006 (redigerat) Jag tycker det vore bättre att ha en egen Manga/Anaime kategori. Det kanske finns massvis här pâ fuska som delar samma kategori, men vâgar inte prata om det. Folk som inte vet vad Manga är kallar folk för tönt mm bara för dom gillar detta intresse. Kanske kommer flera att göra mer trâdar och inlägg om man har en Manga/Anaime kategori sâ man vet att man kan bara = Digga,skriv och posta. Vad tycker ni? Hoppats att ni kan fundera pâ detta, Admin och moderatorer. kan nâgon ändra kategori till en mer anpassad kategori?.... Redigerat 15 Februari 2006 av DarkBlack_Angel
Gäst Mîhker Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Skrivet 15 Februari 2006 DSet vore faktist bra'¨ Jag tycker också om att RITA manga
DarkBlack_Angel Skrivet 15 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 15 Februari 2006 Själv hade jag en enstörig kompis som kalla mig för "Wannabe Manga tönt" hela tiden. Men jag hade kompisar som stötte mig och en kompis som gillade att rita manga. Jag hatar dom flesta som mâste alltid hata nâgot utan att veta vad det är. Att bara kritisera utan vetskap är fjantigt.
Rekommendera inlägg