andennn Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Skrivet 15 Februari 2006 Hej jag har problem med GunZ:The Duel när jag har installerat det och updaterat det och sen ska starta det så tar det skitlång tid för den att connecta och sen kommer det upp en ruta där det står " The update server is not responding or is not running right now. Please try again after a while. Sorry for your inconvenience" men mina polare kan spela det vad är felet???? :angry: det funkar bara att starta ibland Citera
Phaedrus Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Skrivet 15 Februari 2006 Har du en router eller liknande? Gunz har väldiga problem med routers. Citera
andennn Skrivet 16 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 16 Februari 2006 japp jag har router kan man åtgärda det på något sätt min polare har åsså router Citera
Phaedrus Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Skrivet 16 Februari 2006 Man måste forwarda sina portar. http://www.portforward.com/routers.htm Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.