ninetailes Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Skrivet 16 Februari 2006 HUr ska man besegra henne????? :huh:
Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Skrivet 16 Februari 2006 om det är första gången så råder jag dig att änvända DS( dragon sword ), inferno är bra på henne, iallafall börja med att göra flying swallow ( spring framåt och Y ) om du träffar går hon ner på marken och kommer vara förlamad i ungefär 2 sekunder, du kan också göra inferno men jag råder dig att vänta.sen går hon ner på marken ibland och går gör då flying swallows också, om hon gör ljus attacken när hon tar upp dig sparkar dig i magen sen till marken ska du göra såhär om du blir träffad av den: låt henne sparka dig i magen och sen när hon gör sin spark så du åker ner till marken kan du när du är i luften antingen trycka start och ta en livdryck om du har lite liv, eller ( har inte testat i NGB men jag tror det funkar ) göra inferno i luften, när du gör ninpo är du helt odödlig. det här borde kanske hjälpa dig.
Rekommendera inlägg