Gäst Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Om man inte klarat elite four blockerar en gubbe grottan. Jag vet tyvär det! Men jag ska åka tillen affär och tjuv kolla i en bok hur man hittar ut gången! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Är det inte enklare att fråga nån? Jag har klarat Pokémon Gul en gång och Blå en gång. Fast jag fångade inte alla Pokémon, jag klarade Elitfyran och fångade Mewtwo, bara. Jag ska privatmeddela utgången, om du har lust... eller om du redan har stuckit, säg till, för jag tror min mamma blir tokig om jag sitter här för länge... och om jag suttit här i onödan och skrivit av hela grottan... :P Mewtwo är ganska svår i början, tycker jag. Jag fick börja om tre gg på gul... fast jag ville inte använda min Master Ball. Använde Ultra Ball (kunde inte MissingNO fusket då)... enklaste sättet: 1. Söv honom. 2. Slå ner honom till hans liv är gult. Om du kan, försök slå ner honom till rött. Om han vaknar, använd sövning igen. Om du misslyckas, börja om (spara framför honom). Han blir missad av alla PokéBalls, nästan. Enklast är om du gör MissingNO-fusket med Master Ball. Då är det bara att kasta. Det gjorde jag på Blå. Tyvärr förlorade jag min enda Master Ball... Här är "Drömteamet", det bästa teamet för Mewtwo: 1. En sövande Pokémon; Hypno, Kadabra/Alakazam, Butterfree, Jigglypuff/Wigglytuff, Clefairy/Clefable, osv. 2. Två-tre Pokémon i hans lv: Alla möjliga. 3. En Ditto. Ifall du misslyckas med de andra, försök med Ditto. Försök att använda en Ditto på Mewtwo's lv, annars kan Ditto bli utslagen på ett ögonblick. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ja har 3 mewtwo............... men dom suger........ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Är det inte enklare att fråga nån? Jag har klarat Pokémon Gul en gång och Blå en gång. Fast jag fångade inte alla Pokémon, jag klarade Elitfyran och fångade Mewtwo, bara. Jag ska privatmeddela utgången, om du har lust... eller om du redan har stuckit, säg till, för jag tror min mamma blir tokig om jag sitter här för länge... och om jag suttit här i onödan och skrivit av hela grottan... :P Mewtwo är ganska svår i början, tycker jag. Jag fick börja om tre gg på gul... fast jag ville inte använda min Master Ball. Använde Ultra Ball (kunde inte MissingNO fusket då)... enklaste sättet: 1. Söv honom. 2. Slå ner honom till hans liv är gult. Om du kan, försök slå ner honom till rött. Om han vaknar, använd sövning igen. Om du misslyckas, börja om (spara framför honom). Han blir missad av alla PokéBalls, nästan. Enklast är om du gör MissingNO-fusket med Master Ball. Då är det bara att kasta. Det gjorde jag på Blå. Tyvärr förlorade jag min enda Master Ball... Här är "Drömteamet", det bästa teamet för Mewtwo: 1. En sövande Pokémon; Hypno, Kadabra/Alakazam, Butterfree, Jigglypuff/Wigglytuff, Clefairy/Clefable, osv. 2. Två-tre Pokémon i hans lv: Alla möjliga. 3. En Ditto. Ifall du misslyckas med de andra, försök med Ditto. Försök att använda en Ditto på Mewtwo's lv, annars kan Ditto bli utslagen på ett ögonblick. Ja ha men kan du skicka vägen nu??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 gå bara omkring lite så hittar du han snart klona han efter det tills du har 6 mewtwo så vinner du elitfour as lätt hela tiden........................................ :mrgreen: :mr green: :mrgreen: :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag har både mewtwo och mew på l.100! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag har också mew och mewtwo på lv 100!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monkeyisland Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag har dom inte på gul utan på guld. har du de tre hundarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 hur fick du mew??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 jag fångade mewto med greatball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst thrihyfiw Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 du går till den staden där du mötte misty sen går du till grottan. längst inne finns mewtwo.använd bara masterball. :!: :lol: :1_15firing: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 så gjorde jag med! men den var ganska svår att fånga med pokeballs :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg