💬
Logga in
Fuska.se

Fågelinfluensan Har Nått Sverige

101 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Hur reagerar kroppen när man blir smittad, i min skola är 43 personer sjuka (inklusive mig) och alla har samma sjukdom.

Det är förmodligen en "vanlig" influensa. Fågelinfluensan har ju inte riktigt "startat" i sverige.

Nivå 1 · Novis

Ah, nu kan jag vara lugn igen.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Men det kan ju lika gärna vara det dödliga fågelviruset som slagit till snabbt där du bor. Det behöver ju inte komma söderifrån. Fåglar kan ju flyga var som helst.

men vafan det blir en pandemi och alla dör WOO HOO!!!! EN BÄTTRE VÄRLD INGEN SMÄRTA wOOt, på nått sätt kommer mänskligheten tillbaks av evolutionen om sisådär 5 milj år.

Människan har överlevt pesten och spanska sjukan, så nog överlever vi den här också.

17 Feb 2006

Var det inte lika stor rädsla för SARS? Dock vet jag inte så mycket om fågelinfluensan.

Har dom inte vaccin förresten?

nej det kommer la om ett halvår eller nått.

när halva befolkningen är död

Senast ändrad:

Förmodligen sprids fågelinfluensan inte så snabbt. Det är nämligen väldigt svårt att bli smittad.

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

Ja..nu så har ju fågelinfluensan  nått sverige..vad bör göras? j*vla asiater som sprider sitt virus till europa..

http://home.comcast.net/~k_laster/orly.jpeg
Nivå 1 · Novis

YARLY. >_>

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

YARLY. >_>

NT RLY.

Det har hittats två döda fåglar tio mil från Sveriges sydliga kust, vilket inte är i Sverige. Eller hur?

Är verkligen inte rädd för fågelinfluensan, allt kvällstidningarna skriver tar jag med en påse salt.

Tips! Var Hygienisk!

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #33
↗ till inlägget

Ja..nu så har ju fågelinfluensan  nått sverige..vad bör göras? j*vla asiater som sprider sitt virus till europa..

HAHAHAHA! Fyfaan...gapflabbar... :lol: :lol: :o YA RLY!

HAHA! skrattar fortfarande...LOLIZ

O RLY ugglorna är gamla ju,

iallafall som sagt aftonbladet expressen och alla andra piece of shit tidningar ljuger ungefär 90 % av gångerna så.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #35
↗ till inlägget

O RLY ugglorna är gamla ju,

iallafall som sagt aftonbladet expressen och alla andra piece of shit tidningar ljuger ungefär 90 % av gångerna så.

YA RLY! jag hänger inte bland gamersidor, så jag vet inte om dessa uglor är new elr 0lde

Det som Twiztha säger är sant. De ljuger till 90 % av deras nyheter dem kommer med. Jag har upptäckt många ska ta fram 2 styck.

1: Ett att en person såg en ufo fast det var en inklistrad bild.

2: De hade tagit kort på att 2 flygplan skulle krascha och det var fotbolls lag i ena flygplanen. Men eftersom de inte nämde laget så var det fake. För att flygplanen var för dekoration.

Nivå 6 · Fuskare

hmm..de är inte så jätte stor risk att smittas av fåglar,ca 0,00000001 % men den kan ju muteras eller va dom nu sa så den smittas från människa till människa,men de är ju som twiztha sa,tiningarna ljuger för de mästa... ;)

18 Feb 2006

Det är ju nåt typ 3 människor som har dött i turkiet, så värför skulle halva befolkningen i sverige dö, Twiztha

P.S. jag e inte rädd, sverige blir dödat men alla fåglar dör samtidigt, sen behöver inte finland oroa sig mer! :evil:

D.S. skojade

Senast ändrad:

Jag bryr mig inte om nån "Fågelinfluensa".

Lite väl överdrivet, tycker jag.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag hoppas att fågelinfluensan inte kommer till mina trakter.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.