jag vet inte riktig men jag tog.. 3
Popularitet?
jag är poppis bland eleverna men inte lärarna, klar 8
En klar 7:a.
Kör mycket BMX där jag är väldigt duktig, de flesta av killarna i min klass kör också BMX. Är ganska bra i de flesta sporter och så vidare.
Hoppas det håller sig till högstadiet :).
7:a här med, jag är nog smartast av mina kompisar och så, får dem lätt att skratta.
en stark 10:a
Säg nån som har sagt typ 1-2
En 9:a :)
En sexa, bryr mig inte om popularitet så länge man har vänner.
klar 7:a B)
en 7:a
oftast rätt så populär :cool:
↗ till inläggetmm bara man har vänner är det braEn sexa, bryr mig inte om popularitet så länge man har vänner.
tog en 9a, alla tjejer säger att jag är snyggast i min klass, vill dock inte vara populär
jag tror att det är många som skriver 10 fast än dom inte enns är populära
väldigt monga tycker jag är rolig och kommer till mig om dombehöver hjälp med läxan om nån är dum O S V
9
Mm, ganska omtyckt är jag. Är alltid med samma kompisar och vi trivs ordentligt.
La en 10 ska ni veta :)
1. Jag är hårdrockare och uppger mig för att vara rasist/nazist(beror på läget). :kung:
Dryg smiley >_>
↗ till inläggeten 9:a för detta sakerna:
1:Jag e Äldst i hela min skola.. Fyller 5:te januari och går i den högsta klasen så.. :D
2:Jag e skolans data nörd Får minst 10 telefon samtal i veckan av folk som ahr problem med något på datan ^^
3:alla vet vem jag e..
4:Jag e en av dom starkaste så jag Klådde upp dne starkaste i vår skola en gång..
5:E med dom Populäraste killarna så jag BLir rätt populär av dem men det e inte bara för att bli populär jag e emd dom.. dom e jävlit shysta som kompisar ^^
Att du klådde upp en person borde faen göra så att du får en 1:a i popularitet, hur j*vla omogna är din skola?
↗ till inläggeten 9:a för detta sakerna:
1:Jag e Äldst i hela min skola.. Fyller 5:te januari och går i den högsta klasen så.. :D
2:Jag e skolans data nörd Får minst 10 telefon samtal i veckan av folk som ahr problem med något på datan ^^
4:Jag e en av dom starkaste så jag Klådde upp dne starkaste i vår skola en gång..
5:E med dom Populäraste killarna så jag BLir rätt populär av dem men det e inte bara för att bli populär jag e emd dom.. dom e jävlit shysta som kompisar ^^
Så jättebra på datorer verkar du inte vara när du skriver ''data''. :D Men skenet kanske bedrar? ;) Själv anser jag mig som udda, inte särskilt populär. Många tycker jag är väldigt blyg för att jag inte går fram och pratar med andra. Men f*n jag vill inte prata med dom flesta i min skola, dom är mycket fjortisaktiga och omogna. Sån är inte jag jag är en duktig pojk(snel hest). Sen är jag mycket datorintresserad. Det kan vara om vadsomhelst, spel, teknik, design mm. Jag tror jag tar en 5a mitt emellan ^^ Det är min uddhet som hjälper mig att klättra upp på poppisranken. (och mitt datornördsteam)
↗ till inläggetHan kan mycket data. Info om en dator.en 9:a för detta sakerna:
Man kallar det inte datornörd. Man kallar det datanörd.
Det finns ju både och såklart. Datornörd och Datanörd. Men jag är rätt så säker på att han syftade på Datorn och inte Datan. Själv är jag en Datornörd. :)