Hoppa till innehåll

Prince Of Persia 2

Quenzy

Rekommendera inlägg

Hur tar jag nig upp på jätten i arenan. Jag tar mig upp på platformen men när jag hoppar över till jätten får jag reda på att det är fel tidpunkt väntar jag blir han ned slagen från plattformen. Snälla hjälp!!

Hur tar jag nig upp på jätten i arenan. Jag tar mig upp på platformen men när jag hoppar över till jätten får jag reda på att det är fel tidpunkt väntar jag blir han ned slagen från plattformen.  Snälla hjälp!!

Med risk att verka ur kokad, är ny börjar på Play Station. Ska förklara mig det är Prince of Persia the two thrones. Vet inte om det är tvåen eller trean.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första så är det 3:an :cool: När det blir "vitt" på skärmen så trycker du på trekant tror jag :blink: var ett tag sen jag spelade det och då så hugger honom i armen samtidigt som det blir vitt trycker du på L1 eller R2 sen så är det bara att hålla på så så varje gång det blir vitt gör du så sen när du har tagit ut ögongen på honom så ska du slå honom i knä vecken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första så är det 3:an :cool: När det blir "vitt" på skärmen så trycker du på trekant tror jag :blink: var ett tag sen jag spelade det och då så hugger honom i armen samtidigt som det blir vitt trycker du på L1 eller R2 sen så är det bara att hålla på så så varje gång det blir vitt gör du så sen när du har tagit ut ögongen på honom så ska du slå honom i knä vecken.

Tack! Ska försöka med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...