Snooze Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Ska nu gå till scott och få det dära bäret, det va sååå nära att jag förlorade mot Spencer igen xD men tillslut så vann min umreon över hans xD Aja, hur långt har ni kommit på battle frontier? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Har bara fått en symbol: Luck Symbol Silver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 17 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Den fick jag också först =/ hatar hennes shuckle.. vilka pokemon använde du för att få den ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Den fick jag också först =/ hatar hennes shuckle.. vilka pokemon använde du för att få den ? battle pick lucky sympol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Claydol, Solrock och Raichu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 17 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Okej, jag använde Raichu, Blastoise, dragonite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg