Kenschi Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 Har nån sett filmen DET skit läskig eller när jag var 3 år såg jag den handlar om en clown har mardrömmer hela tiden nu :cry: P.s de är en skräk film :oops: Citera
MahL Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 Har nån sett filmen DET skit läskig eller när jag var 3 år såg jag den handlar om en clown har mardrömmer hela tiden nu :cry: P.s de är en skräk film :oops: jag har velat sett den as länge, men jag hittar den inte någonstans så jag kan inte se den :frown: Citera
Kakanrott Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 också velat se den de är typ en spindel som klär ut sig till clown. Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 jag har sett den clownen heter penny wise the clown om ni undrar :) :].ganska bra men jag har inte mardömmar av den hehe :D Citera
MahL Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 jag har sett den clownen heter penny wise the clown om ni undrar :) :].ganska bra men jag har inte mardömmar av den hehe :D vet du vart man kan få tag på den? Citera
Nazgul Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 jag har sett den clownen heter penny wise the clown om ni undrar :) :].ganska bra men jag har inte mardömmar av den hehe :D vet du vart man kan få tag på den? ja den finns på www.ginza.se fast det är en postorder affär Citera
Backspace Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 Har nån sett filmen DET skit läskig eller när jag var 3 år såg jag den handlar om en clown har mardrömmer hela tiden nu :cry: P.s de är en skräk film :oops: Men det är väl inte så konstigt för att du var 3 år då och fick du egentligen se den? Ganska ovanligt att vara 3 år och se såna rysare! :shock: Citera
Mikael Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 Clowner och Jokrar är rätt läskiga.. :( Citera
Kakanrott Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 jag har sett den clownen heter penny wise the clown om ni undrar :) :].ganska bra men jag har inte mardömmar av den hehe :D Men du är ju utbildad till och se sånt ;) Citera
Micke89 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 och ganska konstigt att vara 3 år och komma ihåg nu.. :P den är faktiskt helt okej.. :) _________________________________ "Har du någonsin gått in i ett rum och totalt glömt varför du gick dit? Det är så en hund tillbringar hela sitt liv." Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 kakanrott hehe tackar.jag hyrde det på video teket rai.i stockholm kunde man köpa den på sf bokhandeln har jag sett.den kanske finns kvar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.