Kenschi Skrivet 28 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 28 Januari 2004 Vi kasta den tillslut! puh! o jag såg den hemma för att mina systrar ville se den o dem trodde att jag inte skulle fatta nåt. Den e borta ahahahahahah Citera
Kenschi Skrivet 29 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 29 Januari 2004 kakanrott hehe tackar.jag hyrde det på video teket rai.i stockholm kunde man köpa den på sf bokhandeln har jag sett.den kanske finns kvar. var den bra`? Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Skrivet 10 Februari 2004 kenschi jag skulle vilja ha sett den när jag var 3år så jag hadde mardömmar det skulle jag tycka om jag som äldskar skräckisar.men idag så köpte jag filmen det på ett video teket dom sålde lite filmer och det fanns där.en 3 timmar lpng skräckis YEAH!FUCKING GREAT MAN!\M/ Citera
Schassen Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Skrivet 11 Februari 2004 Jag gilar inet skräckisar,men vampyr-filmer kan jag se på utan problem Konstigt va Citera
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Skrivet 11 Februari 2004 den filmen e ganska ful,DET Citera
Kenschi Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Februari 2004 Vad kosta filmen? O har nån sett ghost ship Ps. hur gammla e ni som har sett den här filmen (DET) Citera
Kenschi Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Februari 2004 Vad kosta filmen? O har nån sett ghost ship Ps. hur gammla e ni som har sett den här filmen (DET) Den e iaf äcklig kommer ihåg killen som va i ett stort ducsh rum Citera
Kenschi Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 12 Februari 2004 Vad kosta filmen? O har nån sett ghost ship Ps. hur gammla e ni som har sett den här filmen (DET) Den e iaf äcklig kommer ihåg killen som va i ett stort ducsh rum Citera
Kakanrott Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Skrivet 12 Februari 2004 Jag har sett Ghost ship de är en barnfilm ju Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.