khsl Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 hejm i går så pajde vår dator. på datorn hadde jag san adreas och var på flygskolan. och nu är allt borta. så nu undar jag om det är nogon som kan skicka ettt seav game till mig!!! :( det ska vara på flygg skolan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 va hände sa du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Det går väl inte att "skicka" ett save game heller. Om det inte gåt så är det bara å köra om -_-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Det går väl... men varför inte ha kul och göra det??? Bara undrar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Eftersom han vill kanske klara ut hela spelet? Ämnet: Jag tror inte att det går att skicka saved games till varandra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Eftersom han vill kanske klara ut hela spelet? Ämnet: Jag tror inte att det går att skicka saved games till varandra. Om man lägger upp den på någon sida så går det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Det finns gott om savegames på piratebay.se :visslar: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 om datorn pajades hur kan du skicka ett nytt ämne när det är pajat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag skulle kunna skicka, förutom faktumet att mitt san andreas kraschade och slutade fungera, så jag var tvungen att ta bort all saves och hela spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 de ska väll gå de e väll den enda filen som INTE har skrivskydd kanske via msn lr nått sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg