💬
Logga in
Fuska.se

Hur Mkt Skolkar Ni?

145 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Jag har skolkat många gånger ...

3 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Det är svårt att sluta skolka när man väl börjat... jag måste försöka ändå... :(

4 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Har skolkat en gång under en timme de var när ja banka ner en klasskompis på rasten så våga ja inte riktigt stå för de då....

Nivå 0 · Nykomling

funderar att skolka på en måndag på eftermiddagen för då har vi musik och våran musik lärare är skit dryg!

6 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Never o.o

11 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

jag har ALDRIG skolkat i hela mitt liv, och det är ju helt sjukt att vissa gör d!!! stå på er, skolka inte bara för att era kompisar gör det, lr för att vara cool. Det är mycket bättre att få ett bra jobb än att vara arbetslös, och man kan bli avstängd om man skolkar mycket!!!!

12 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

jag skolkar nästan aldrig

Nivå 0 · Nykomling

jag skulle aldrig skolka bara för andra gör det bara för att jag själv känner för det

Nivå 0 · Nykomling

Jag har aldrig skolkat!

13 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag orkar inte skolka, det är för jobbigt >_<

19 Apr 2006

HAr aldrig skolkat och ska inte det heller..

21 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

njaa, en dag, då skulle vi ha två prov och stort arbete redovisning dagen efter, synd man nite börjat med arbetet, tyckte det var dax att börja, men aldrig anrs, man behöver ha en bra bakgrund om man ska bli världspresident om 20 år :)

25 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Fattar inte personer som skolkar bara sådär. Man får ju bara mer att göra när man kommer tebax efter sitt skolkande....

Senast ändrad:

26 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator
↗ till inlägget

jag har ALDRIG skolkat i hela mitt liv, och det är ju helt sjukt att vissa gör d!!! stå på er, skolka inte bara för att era kompisar gör det, lr för att vara cool. Det är mycket bättre att få ett bra jobb än att vara arbetslös, och man kan bli avstängd om man skolkar mycket!!!!

Skolka för att vara cool???

Skolka för att ens kompisar gör det???

NEJ!

Jag skolkar för att jag inte orkar gå på lektionerna och för att jag hatar skolan.

Nivå 0 · Nykomling

ja har skolkat ganska :zzz:

27 Apr 2006
↗ till inlägget

Skolk är något av det onödigaste som finns. Skolkar man så är man förmodligen lat, en wannabe eller dum. De flesta anser att skolk ger en status och respekt. Jag anser att skolk ger en prickar, kvarsittning och brist på kunskap.

Kort sagt: Här skolkas inte. :)

Prickar finns inte på våran skola, kvarsittning har ingen fått hittills och brist på kunskap lär man inte få om man skolkar från EV.
28 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Har aldrig skolkat.. :)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag har aldrig skolkat.

inte jag heller :angry:
1 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag skolkar typ aldrig, men det har hänt! ;)

Nivå 0 · Nykomling

Dr.Cheat ett tips om ett barn är borta från skolan flera månader.

så kan han/hon råkat ut för nåt som ingen unge vill bli tex Mobbad mm.

det där som du sa är inget att skratta åt. :angry:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in