mr.best Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 jag ladda hem en diablo 2 lod trainer till druider men den funkar sen är den på franska eller nått kan nån hgjälpa och berätta hur man använder den? :lol: man får vell inte göra sådär eller???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Jo det får man väl? Lr vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stiffy Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Jag e ny så det är en ganska dum fråga men ändå! Hur får man en bild vid sin användare?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Du kan ladda upp på profilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Jag e ny så det är en ganska dum fråga men ändå! Hur får man en bild vid sin användare?? klicka på knappen nytt inlägg och fråga det dära. men iaf du ska gå in i profilen sen fliken profil sen fliken avatar och där fixar du lite saker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.