Ali_king Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 hur ser man den hemliga filmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????........................................slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 hur ser man den hemliga filmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????........................................slut Det finns 3 saker du måste göra: 1. Hitta alla dalmatiner. 2. Lås alla världar 3. Klara av Hades kupp. Bonusfilmen kommer sedan att visas efter eftertexterna när du har klarat av spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ali_king Skrivet 18 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 var får man den sista hunden såm är 99 kan du svara? och kan man låsa up end ofe the world eller vad det heter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 (redigerat) var får man den sista hunden såm är 99 kan du svara? och kan man låsa up end ofe the world eller vad det heter? Det finns 3 dalmatiner i varje kista. Kistan som inehåller dalmatinerna 97, 98 och 99 finns någonstans Hallow Bastion. För att nå kistan måste du ta lock on för att sedan ta magin Gravira på den. Jag minns inte säkert, men jag tror att det var precis utanför slottet vid en av plattformarna. Sedan glömde jag nämna att du inte kan finna några nyckelhål i Monstro eller End of the World. Redigerat 18 Februari 2006 av DS89 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 jag har inte hittat allting men snart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeoX Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Fråga Mig Om Det Spelet Jag Kan Allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg