Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts

Ali_king

Rekommendera inlägg

hur ser man den hemliga filmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????........................................slut

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur ser man den hemliga filmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????........................................slut

Det finns 3 saker du måste göra:

1. Hitta alla dalmatiner.

2. Lås alla världar

3. Klara av Hades kupp.

Bonusfilmen kommer sedan att visas efter eftertexterna när du har klarat av spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

var får man den sista hunden såm är 99 kan du svara?

och kan man låsa up end ofe the world eller vad det heter?

Det finns 3 dalmatiner i varje kista. Kistan som inehåller dalmatinerna 97, 98 och 99 finns någonstans Hallow Bastion. För att nå kistan måste du ta lock on för att sedan ta magin Gravira på den. Jag minns inte säkert, men jag tror att det var precis utanför slottet vid en av plattformarna.

Sedan glömde jag nämna att du inte kan finna några nyckelhål i Monstro eller End of the World.

Redigerat av DS89
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...