box Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Kan man få en sim att flytta ut? isåfall hur? jag har försökt bråkat jätte mycket med simen, men han flyttar inte ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Gå till datorn & tryck på "Hitta egen lya". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bannilover Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Kan man få en sim att flytta ut? isåfall hur? jag har försökt bråkat jätte mycket med simen, men han flyttar inte ut. Du trycker på datan och så står det hitta eget hem eller nåt sånt så trycker du där så kommer en taxi och hämtar din sim! :kung: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Kan man få en sim att flytta ut? isåfall hur? jag har försökt bråkat jätte mycket med simen, men han flyttar inte ut. Som jag ungefär skrev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isabellee Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Man kan ju klicka på tidningen också :) Där finns också hitta egen lya. Ifall man kanske är fattig och inte har råd med dator? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jodå, tidningen kan ju vara bra för fattiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg