lidmer Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 det säkraste är ju att köpa en dator som inte e begagnad. i min kom det med rätt många virus och så är det lite fel på bioset allt är fixat nu förutom bios en ny HD skulle la va nice då .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 om jag inte var 13 år skulle jag bygga en själv. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 det är inte svårt :P men 13 är kanske lite för lite om man ska greja med sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Min brorsa fick en grymm data för 11000:- men då bygdde min kusin den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 ok, du kan bygga ihop en dator som klarar de nyaste spelen utan problem för 7000-8000 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 det säkraste är ju att köpa en dator som inte e begagnad. i min kom det med rätt många virus och så är det lite fel på bioset allt är fixat nu förutom bios jag har det den andra gick sönder men det är fortfarande nåt fel på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.