Lannemar Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag köpte ett psp man fick inte med någon skiva till datan eller något, ja fick en usb sladd men vad behöver jag om jag ska lägga in musik t.e.x ? och var kan jag få tag i det ? Svar uppskattas. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag köpte ett psp man fick inte med någon skiva till datan eller något, ja fick en usb sladd men vad behöver jag om jag ska lägga in musik t.e.x ? och var kan jag få tag i det ? Svar uppskattas. :( man får inte med nån skiva till PSP.. Man måste helt enkelt gå in via Den här DDatorn och gå in på PsP'n den vägen!! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 men du fick med en sladd? Det fick inte jag :P OBS! det är jätte krångligt att lägga in film om man inte har ett specielt program som kostar pengar, bara så du vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 nejdå de ä inte så svårt. ladda ner pspvideo9 gratis på www.pspvideo9.com. så gör du om en film . o sen hamnar dom i rätt mappar i datan. så kopierar du bara över mapparna!:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 kostar inte det pengar då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag fick med en skiva till mitt psp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 kostar inte det pengar då? nejde gör det inte . gratis :D neldemo: du fick med en skiva till psp:t och inte till datorn eller ??!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 jag fick med en demo disk till mitt psp å usb sladd å massa saker.(ja har giga pack) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 aaa men inte till datan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 KRÅNGLIGT! På DS är det bara att flasha, sen stoppar man in samma kabel som man har till en Creative MP3 och börja tanka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splinter_fox7 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 köp en falukorv och tryck in den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg