crunchman Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 jag har dödat thorn och nu undrar jag vad man ska göra...ska man leta rätt på mystic....sen så hittade jag ett skåp i mystics hus och i skåpet finns det ett recept..nån som vet vad man ska göra med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Kollade i skåpet, tror inte man ska göra något... Jag försöker just nu hitta 4 pärlor som tydligen ska vara bra att ha =) En finns i slottet i Enhanched Kingdom, i tornet, det är den enda jag hittat... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crunchman Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 jag tror att det finns en i fängelset coh i tornet:D sen finns det en under en snäcka på stranden och en i thorn statyn:D språng statyn med thermite:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 de där som står i skåpet är ett listigt litet skämt. de står ju: Take one CUBE of ice...Add two beetles from a BOX of Creepy-Crawlies...Heat to 360 degrees... Add MEEPO scales to taste. Från början skulle Kameo släppas till GAMECUBE.Sen köpte Microsoft Rare så det skulle då släppas till XBOX.Sen släpptes det till 360.Fast det där med MEEPO fattar ja ej. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 En snäcka på stranden, i Chamber of living portrait, fängelset och i slottet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crunchman Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 de där som står i skåpet är ett listigt litet skämt. de står ju: Take one CUBE of ice...Add two beetles from a BOX of Creepy-Crawlies...Heat to 360 degrees... Add MEEPO scales to taste. Från början skulle Kameo släppas till GAMECUBE.Sen köpte Microsoft Rare så det skulle då släppas till XBOX.Sen släpptes det till 360.Fast det där med MEEPO fattar ja ej. :cool: haha fett soft de hade jag inte fattat:Dmen de finns allaså inge mer å göra nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 glömde bort var hon var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crunchman Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 glömde bort var hon var vadå glömde bort?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Man kan försöka hitta alla frukter! Eller så försöker du få en A ranking på alla levlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crunchman Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Man kan försöka hitta alla frukter! Eller så försöker du få en A ranking på alla levlar. men de är ju typ helt sjuk svårt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Vilken av dom? Frukterna är inge svårt ( har en kvar ). A ranking är svårare. Har det på en eller två banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.