Jag tycker att den är för bra, cs är ett tävlings spel och tävlings spel ska inte ha bra grafik.
Vad Tycker Ni Om Source Motorn?
Klart att alla spel ska ha bra grafik. Annars är det ju inte kul.
Nu förstår jag inte. Du säger att sourcemotorn är bra, men att inte CS ska ha bra grafik?
Vad jag själv tycker... helt okej. Grafiken blir mycket bättre men spelkänslan har försvunnit.
↗ till inläggetNu förstår jag inte. Du säger att sourcemotorn är bra, men att inte CS ska ha bra grafik?
Vad jag själv tycker... helt okej. Grafiken blir mycket bättre men spelkänslan har försvunnit.
Jag tycker faktiskt inte det, men jag tycker ändå att 1.6 är bättre än source.
1.6 äger css.
Nej det gör det inte! :angry: KRIG!! :P
Om du tycker spelkänslan försvunnit i source. då ska du ladda hem mods till hl2! DE ROCKAR!!
Fast counter strike source är bra fast kniven har blivit mycket dåligare!
Mods till half-life 2 ska man lätt ladda hem. Garrys Mod är grymt.
Det beror på,
Source spelar jag om jag vill få det lätt att döda (Men ingen känsla i den)
1.6 spelar jag för utmaning (ingen nackdel)
↗ till inläggetOm du tycker spelkänslan försvunnit i source. då ska du ladda hem mods till hl2! DE ROCKAR!!
Fast counter strike source är bra fast kniven har blivit mycket dåligare!
Det kommer inte att hjälpa, det kommer fortfarande vara annorlunda. Jag vill inte spela garymod, jag vill inte spela någon annan mod utan jag vill spela COUNTER-STRIKE som är en mod till half-life.
Gränsen går mellan CZ och source, där har spelkänslan försvunnit helt och det är inte lika kul att spela source.
Ja ja, jag tycker fortfarande att source är bättre.
source har bara bra grafik inget annat
Jag gillar också css grafiken
Den är bättre än 1.6 men 1.6 är bättre, på något konstigt vis.
nja, jag tycker source är bättre
Jag tycker dom båda är bra - på två sätt.
Det är inget fel på css, men den har inte samma känsla som 1.6.
↗ till inläggetMods till half-life 2 ska man lätt ladda hem. Garrys Mod är grymt.
vilken sida laddar man hem garrys mod på???
↗ till inläggetMods till half-life 2 ska man lätt ladda hem. Garrys Mod är grymt.
Jag fick med det i en PC Gamer skiva, men jag tror att jag sett det på gamershell.com eller på download.com.
Annars kan du ju googla. ;)
har ni kört en surf map med source? det är ingen känsla alls!
Jag tycket att den är bra