DarKElitE Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Hej! Jag behöver hjälp! Vet nån hur man får Yellow Trinity? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Hej! Jag behöver hjälp! Vet nån hur man får Yellow Trinity? :unsure: Du får yellow trinity efter att du har klarat av Herkules cup. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Hur klarar man den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Hur klarar man den då? Jag förstår inte riktigt hu du menar, men du kan starta Hercules cup först efter att du låst nyckelhålen i Neverland och Halloween town. Sedan är det bara att prata med satyren i Olympus colloseum och besegra alla fiender. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Tack! Nytt problem Hur kan man köra hades cup? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Tack! Nytt problem Hur kan man köra hades cup? Du kan delta i Hades cup först efter att du förseglat nyckelhålet i Hallow Bastion och klarat av Phils, Pegasus, och Hercules cup. Kom också ihåg att Hades cup består av 50 matcher istället för 10 som de andra cuperna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Thank you! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Men hur kommer man till Hercules Cup? Jag är på Pegasus och undrar vart man ska ta vägen efter det. P.S jag har inte klarat Ursula i Atlantica den andra gången man möter henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Herkules cup får man när man har klarat agrabah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg