Kevve Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 finns det ett fusk på sapphire så att an kan träna fortare behöver min sceptile i level 100 fort :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Har du AR/GS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 detta är ett topenfusk tycker jag: lämna din sceptile i dagiset ta en acro bike cykla till sand stormen sen finns det en kulle med lera man måste ha mach bike till men använd din acrobike!för varje misslyckande att ta sig upp så får din pokemon 1 exp. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Eller gör dagis fusket, lämna in din pokemon på dagiset ta acro bike och ställ dig utanför, sen tejpa fast någonting på GBAets b knapp så att dengör bunny hop. Sätt i laddaren och låt den stå för natten, då går den upp ca 60 levlar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Min knapp går bara upp hela tiden xS Nått bra man kan tejpa fasst? Jag har bara tejpat för knappen så den hålls nere men den åker sedan bara upp igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 JAG HADE SAMA PROBLEM MEN JAG KOM PÅ ATT JAG KUNDE LEGA ETT LÅS BRUKAR ALLTID GÅ. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag tejpade fast en tio krona xD använde tejpet som ett rep och typ bind fast saken xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 (redigerat) kul fusk Redigerat 20 Februari 2006 av Tyranitar_pupitar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Kul.Nja men bra :P x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 §1.25. Skaffa en bättre rubrik. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg