Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 helt klart syslöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag hatar och suger på Fysik,Kemi,Geografi ..Biologi e sådär.. Man Fysik,Kemi och Geo fattar jag noll på..fysik e värst.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Kemi och matematik just nu :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Matte är jag gålig på =\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 vilket ämne är du sämst på? själv är jag sämst på slöjd Jag suger också på slöjd men inget annat :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Matte <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Slöjd, vad är det för mening med att lära sig det igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Ja hatar Matte... USCH!!! Det är så drygt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Slöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Billd =/ Den ända läraren jag hatar -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Inte nån som har Valt Samhällskunkap?.. för dt är dt mest värdelösaste ämnet man har i skolan:P Iaf enligt mig^^ Lägger märket till att många itne gillar Fysik.. Dt är jäkligt kul, om man har rätt lärare:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 jag är dålig på matte och så hatar jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.