Nogger Mint Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Nej jag menar hur ser man anändargrupper Ja och hur gör man för att citera 2st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Man kan citera först sen kopiera och citera nästa så blir det två eller kolla hur man använder BBcode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Nej jag menar hur ser man anändargrupper Ja och hur gör man för att citera 2st. Användargrupper kan du bara se om du är medlem på den! :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 När man citerar kommer tecknen quote fram. För att citera en trycker du ju bara på citera på det inlägget du vill citera. Sen för att citera din andra så kan du göra så här: Kopiera texten från den andre du vill citera.. Sen sätter du quote tecknen fram och bak på texten. På första quote tecknet skriver du <Texten på det du vill citera> Bara att nu när jag gjorde detta blev det ett citat =) Ett bevis på att det är korrekt, hehe =) Svårare är det inte =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Var inte överstrifften onödigt dum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 jag tror många vill svara även om du skriver vad det handlar om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.