Gäst Soffan Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Okej... Nu är det inte personen jag menar. Utan själva spelet Ragnarök som på engelska heter Ragnarok. Lite nordiskt av sig. ^^ Mangan finns till och med ute i affären. Men nu undrar jag om några spelar. Jag själv har tänkt börja göra mig en karaktär imorgon. Har ingen ork just nu att följa steg och så. Men vad är ni för Klass och vad heter ni? Kanske kan finna varandra i spelet. ~Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 ja själv spelar inte men ganska många av mina kompisar spelar...tänkte prova ladda ner de men ja hörde att de tog förjävligt lång tid så ja vet inte om ja orkar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Bara så du vet så kostar det att spela det också ^^ Men jag kan säga att du kommer nog inte bli besviken. Rangarok Online 2 kommer ju snart också. Med mycket snyggare grafik och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaedrus Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Spelade på illegala Private Servers (gratis). Man hade ju ett par gubbar på alla olika servers som var level 99+. På high rate servers kunde man tom bli level 250+. Brukade oftast vara Knight/Lord Knight eller Hunter/Sniper, provade med Wizard/High Wizard då och då. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jo... Umm... Undrar om det är lite olagligt att prata om sådant men vad fasen. Jo jag är ju också en sådan Private Servers. Försöker fixa att få igång det snart. Man kan alltså överstiga Lvl 100 på spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 ja visst känner jag till rangnarok, spelar det själv och heter thunder där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag spelar inte, kostar inte det pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jodå... Att spela det kostar pengar men det finns en Privat Server där det inte kostar något att spela spelet. ^^ Sidan ger jag ej ut här på forumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Hemsidan till detta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag har spelat det och nis som splea på private sever skärp er! Folk har tillbringat sina liv för att skapa spelet så det är inga problem allls att det kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) DarkBlack_Angel: Hemsidan till själva Private Servern ger jag dig inte. Men jag kan ge dig en Informations länk. http://iro.ragnarokonline.com Redigerat 21 Februari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Du kan ju ge ut siden om du skriver tex. www. __________ .com Alltså mellan slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.