Gäst Mîhker Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 snällaaa... Kan inte nån ge privat servern...? Vad kostar det vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 (redigerat) Oscar: Eftersom det är en Illegal sida så vill jag inte ge ut den på forumet. Ni som vill veta den får skicka ett PM eller skicka mig ett mail så ger jag er länken och informationen. Vanligtvis kostar det att spela för 6 månader ungefär 300-500 kr. ;) Kan vara den stora anledningen varför de flesta väljer just en Private Server. Redigerat 23 Februari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag laddar ner spelet och spelar men så låser min keyboard sig och det står konflikter sen så tar jag bort ragnarok så är allt nomalt igen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag fick morsan att betala för 6 månader och det ångrar jag inte!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Mattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jodå... Att spela det kostar pengar men det finns en Privat Server där det inte kostar något att spela spelet. ^^ Sidan ger jag ej ut här på forumen. Är inte det lite...Olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 SKÄRP ER FOLK HAR SLITIT SOM DJUR FÖR ATT SKAPA DETTA SPEL VISSA RESPEKT OCH SPELA INTE PÅ PRIVATE SEVER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Jag kan ändå visa de som har gjort spelet med respekt. Men jag föredrar faktiskt att få spela spelet utan att betala. Även att det är mitt första MMORPG som jag nu bara under en tid har provat på. Så snälla. Sluta gnälla om det där nu, okey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Äntligen hittar man någon annan som spelar. Jag har just nu bara 2 characters. En Sniper som heter "Xade" och en Lord Knight som heter "-Xade-. Båda mina gubbar har högsta leveln. Jag spelar på en privat server. Det är mycket roligare. Dra gärna igång en diskussion om spelet :P Vill ni veta mina equips? :P:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 DEt jag inte fatta er varför min keyboard låser sig när jag har installerad spelet!! Först funkar den sen när jag stänger och öppnar igen så är den låst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Spelet finns att hämta på www.wolfro.com OBS! detta är inte reklam, man hämtar spelet där! Det är en grym server som jag spelar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) man kan ju åka fast för att spela privat tror jag :unsure: Redigerat 7 Mars 2006 av hack3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.