Xade Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 eh... nej det är lagligt. Flera tusentals spelare spelare på privata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 inte alls på alla hemsidor med private server står det så: det är ert egen ansvar för vad ni gör med detta spel om ni inte har en laglig betald raknarok account så måste ni inom 24tim delete accuont och spelet från datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Vad spelar det för roll. Det är ingen som kommer på en. Den servern jag spelar på är den bästa någonsin, du borde prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 När jag spelade var det kul men sen när jag stänger av datan och sätter på den igen funkar inte min keyboard! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Hm... wierd. SÅ alla här som spelar, vad har ni för equips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Dark Shadow: Hände mig en gång också ^^ Om du har USB uttag till ditt Tangentbord så prova att sätta in den i en annan port. Fungerade för mig. Jo... Har inte så särskilt bra Equips. Har bara ett svärd, spjut/lance & en sköld. Varierar mellan vapnen om de tar mer skada eller ej. Men är på lvl 44 någoting tror jag. Snart blir det att bli en Knight och spöa allt man ser ^_^ Du själv då, Xade? Vad har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 jo det funkar men sen när jag stänger och öppna så händer det igen så jobbigt måste byta hela tiden, när man istallera så är det japanska så jag bara trycker så det kanske har hänt nåt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Mina Equips: +8 Astral Helm (Dark Illusion Card) +8 Overlord Boots (Dark Lord Card) +8 Buckler of Death (Golden Thief Bug Card) +8 Perfect Poll Axe (Phreeoni) +8 Full Plate med Tao Gunka Card (minns inte namnet) +8 Deviling Mantaue 2 Celebration Ring Cleared Sunglasses (Orc Hero Card) Iron chain Det är 1337 equips :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 VAD HAR JAG FÖR PROBLEM???? ahhh vill spela men går inte ahh! kan nån översättar installationen? VAD HAR JAG FÖR PROBLEM???? ahhh vill spela men går inte ahh! kan nån översättar installationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Vart har du laddat ner det? På iRO? Välj en annan server. wRO spelar jag på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Jag spela RO ^^ D jag spelar e gratis. Jag e en Dancer ((tyckte att dancer va grymma för att de använder piskor XD )) Lvl e bah 65. Orka träna ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Du verkar inte spela på en så bra server. Jag blir 99/70 på en dag om jag spelar mycket. Jag har just nu 12 stycken 99/70 karaktärer. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.