Merimi Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 (redigerat) När jag ska installera Alcohol 120% på min dator säger den detta: Error 25002. Some driver has invalid name or conflicts with other file or service in your system. Please choose other driver names or make sure you have rebooted after removal of software using same names. Sen när jag klickar på Ok kommer detta upp: Installation ended permantly because of an error. Sen klickar jag Ok så försvinner installationnen. Jag hade startat om,det ska i entligen funka. Hjälp! Och svara inte typ: ANVÄND DAEMON TOOLS! JAG VILL KUNNA ANVÄNDA DETTA PROGRAM! PUNKT SLUT. Om ni kan hjälpa,snälla säg!! Skriv vad du vill ha hjälp med i titeln nästa gång //nico Redigerat 20 Februari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 skaffa en annan version...men tycker ändå att du ska använda Daemon tools :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 daemon tools crashade min dator. laddar inte ner daemon tools igen!! HJÄLP MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 du kan ju alltid använda alchohol 52%, det gör jag. funkar fin fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 trial versionen till alchol 120% är lite soppig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.