Snooze Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Tja killar, för er som inte vet så gick jag vidare u GBA turneringen och nu på lördag ska jag tävla mot dem andra som gick vidare. Jag behöver lite tips om vad nu skulle ändrat i mitt lag.. Alla är i lv 100 btw. Dragonite. Att : dragon claw, surf, Recover, earthquake. Pikachu . Att : Flamethrower, Protect, Recover Thunderbolt. Umbreon. Att : Baton pass, Faint attack, Double team, Psychic. Shuckle. Att Protect, recover, toxic, swagger Charizard. Att : , Fly, Flamethrower, eartquake, Sunny day. Venosaur. Att : Solar beam, Syntheis, earthquake, leech seed. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Ser ganska bra ut. Vilken natur har dom och vilka Item håller dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Rätt bra team! Jag hittar inga fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Inte jag heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 nepp inga fel! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Natur. Dragonite : Hasty Pikachu : Hardy Umbreon : Mild Shuckle : Docile Charizard : Hardy Venosaur : Relaxed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 kan någon förklara för mig vilka naturer som ger atk/def/spa/spdef/hp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Hasty=Speed Hardy=Att Docile=Def Relaxed=Hp Brave=Att dem jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 OK, dom duger. Men vad håller dina Pokemon för item? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Hasty=Speed Hardy=Att Docile=Def Relaxed=Hp Brave=Att dem jag vet tack !!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Dragonite : Dragon fang Pikachu : Light ball Umbreon : Focus band Shuckle : leftovers Charizard : Charocal Venosaur : Miracle seed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Du kan inte göra de bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg