sora Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 jag undrar om det är värt att köpa dett :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 jag tycker inte nått av Final Fantasy spelen är nå rolig, men det är du som bestämmer, satsa hellre på call of duty.. _________________________________ "Har du någonsin gått in i ett rum och totalt glömt varför du gick dit? Det är så en hund tillbringar hela sitt liv." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Nä köp absolut inte det. Vill du ha ett gediget rpg skaffa Star wars Knigths of the old Republic. Det äger Final fantasy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 japp uahh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Alla final fantasy är kassa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Lite Kul i början sen suger det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Finns final fantasy till PC??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 jag tycker det är ganska bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 jag tycker det är tråkigt.. _____________________________ "På min tid bar vi byxorna uppdragna ända till armhålorna. Vansinnigt obekvämt, men vi såg eleganta ut." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Jag tycker du ska köpa det alla FF rockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.