Gäst Great Gonzales Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 finns det bild på shiny Tyranitatr/någon annan pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 www.serebii.net kolla i deras pokédex , där hittar du hur alla ser ut i shinys :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Allvarligt Iron,har du aldrig gått en höstpromenad? Gör det i höst,och när du väl kommit hem så kan du lägga dig i ett härligt varmt bad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag håller mig till Sommar Promenader TK x) Df tycker jag bäst om Meganium när den är vanlig och inte shiny :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 shiny dragonite = konstig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Pokemon-safari.com visar betre hur de ser utt de visar också deras rorelser. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Den ända jag har är Shiny Tentacool, så jag säger väl den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Shiny totodile är faktiskt ganska chill xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Shiny Psyduck. Den ser ut som den är gjord av is ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag fångade just en Shiny Oddish! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 jag har fångat en shiny zubat och en shiny aron. på FEM minuter!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg