dark bäver Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 hur bäsegrar man en som älskar att vara isengård och spelar svårare en svår arme om man skälv är gondor? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 fixa fram en trainer en bra trainer finns att hämta här http://www.cheathappens.com/show_download.asp?id=17654# Manual: 1:Installera Slaget om midgård på engelska 2:Starta trainern 3:kör spelet F1:resurser F2:command points F3:POwer points också några mer på F4,F5,F6,F7'F8 men dom orkar jag inte skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark bäver Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 fixa fram en trainer en bra trainer finns att hämta här http://www.cheathappens.com/show_download.asp?id=17654# Manual: 1:Installera Slaget om midgård på engelska 2:Starta trainern 3:kör spelet F1:resurser F2:command points F3:POwer points också några mer på F4,F5,F6,F7'F8 men dom orkar jag inte skriva jag menade till slaget om midgård1 och jag vill ha en detaljerad beskrivning tack och inte nåt om nån internetsida. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Vadå han sa väll f*n inte att de va nått om slaget om midård2.. Det har inte ensk kommit ut, och det e väll bra förklarat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 du!!!det är ettan och det är för f*n ingen internet beskrivining jag har gjort den själv oj där fick jag ett utbrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Ta't lugnt pojkar. Jag råder dig inte använda dig av trainer eftersom du kör mot en vän verkar det som och det är väl inte schysst att fuska mot en av sina polare på ett spel? ;) Jag själv anser dig att ta ut dina soldater och skicka ut dem på kartan för att finna lediga byggplatser där du bygger bongårdar. Sedan så bygg en hel del smedjor så du får upp din ekonomi ett tag och sakta börjar du bygga upp din armée. Om du märker att din fiende har börjat attackera en av de bondgårdar du byggt så öppna porten och låt de flesta soldater komma ut. Uppgradera även soldaternas vapen, sköldar och banner. Då du också fått upp dina grejer till en medel nivå börjar du anfalla. Pressa på med soldater och då du ligger risigt till så stäng in dig själv i slottet och bemanna muren med slungor och torn. Även så kan du uppgradera muren och porten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag föreslår att du bygger tornvakter mot isengard inte hästar då bygger han bara pikes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark bäver Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 :medieval: tack så hemst myket för instruktionen. och förlåt bad santa :cool: att jag trode att din beskrivning var till slaget om midgård 2 och att du hitat det på internet. nu hopas jag att jag kan besegra honom med hjälp av era beskrivningar. tack så hemst myket! nu får ni hjärna diskutera andra saker om slaget om midgård påden här tråden jag menar verkligen det jag har skrivit Hej då! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.