Hoppa till innehåll

Slaget Om Midgård

dark bäver

Rekommendera inlägg

Gäst Kilimanjaro

fixa fram en trainer

en bra trainer finns att hämta här http://www.cheathappens.com/show_download.asp?id=17654#

Manual: 1:Installera Slaget om midgård på engelska 2:Starta trainern 3:kör spelet

F1:resurser

F2:command points

F3:POwer points också några mer på F4,F5,F6,F7'F8 men dom orkar jag inte skriva

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fixa fram en trainer

en bra trainer finns att hämta här http://www.cheathappens.com/show_download.asp?id=17654#

Manual: 1:Installera Slaget om midgård på engelska 2:Starta trainern 3:kör spelet

F1:resurser

F2:command points

F3:POwer points också några mer på F4,F5,F6,F7'F8 men dom orkar jag inte skriva

jag menade till slaget om midgård1 och jag vill ha en detaljerad beskrivning tack och inte nåt om nån internetsida. <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta't lugnt pojkar. Jag råder dig inte använda dig av trainer eftersom du kör mot en vän verkar det som och det är väl inte schysst att fuska mot en av sina polare på ett spel? ;)

Jag själv anser dig att ta ut dina soldater och skicka ut dem på kartan för att finna lediga byggplatser där du bygger bongårdar. Sedan så bygg en hel del smedjor så du får upp din ekonomi ett tag och sakta börjar du bygga upp din armée. Om du märker att din fiende har börjat attackera en av de bondgårdar du byggt så öppna porten och låt de flesta soldater komma ut. Uppgradera även soldaternas vapen, sköldar och banner. Då du också fått upp dina grejer till en medel nivå börjar du anfalla. Pressa på med soldater och då du ligger risigt till så stäng in dig själv i slottet och bemanna muren med slungor och torn. Även så kan du uppgradera muren och porten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:medieval: tack så hemst myket för instruktionen. och förlåt bad santa :cool: att jag trode att din beskrivning var till slaget om midgård 2 och att du hitat det på internet. nu hopas jag att jag kan besegra honom med hjälp av era beskrivningar. tack så hemst myket! nu får ni hjärna diskutera andra saker om slaget om midgård påden här tråden jag menar verkligen det jag har skrivit Hej då! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...