Hoppa till innehåll

Hur Ofta Äter Du I Skolan?


Dretskit
 Dela

Hor ofta äter du i skolan?  

92 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 68
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag äter aldrig där matanterna har inga hanskar och inge hårnät och så har dom jätteskabigt hår som man altid hittar i maten. Alla bara vräker i sig maten som grisar och det finns vissa som inte tvätar händerna och ibland bara tar dom i maten med händerna och läger på tallriken. Dom andra bara säger att dom tog ju inte i maten dom är kvar. Och maten är ochså av sämsta kvalite. Jag är typ den ända där som inte är en gris.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oftast varje dag det kan hända att jag hoppar över lunchen på fredagen om det är allt för dålig mat, för jag slutar när lunchen börjar på fredagar.

För det mesta finns det saker att klaga på i våran skolmat, t.ex. att köttet är dåligt lagat att riset är stenhårt, att potatisen smakar metall o.s.v.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På fredagar så äter vi ganska sent såom det är god mat så har det hänt att maten har tagit slut och då får vi rester från gårdagen. Då äter jag om det är gott eller så köper jag en macka eller godis med en dricka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...