💬
Logga in
Fuska.se

Hur Ofta Äter Du I Skolan?

68 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag äter i skolan varje dag förutom kanske någon dag varje månad då jag och mina kompisar kan gå ut och äta på McDonald's eller något annat fast det är då främst för att kön är så lång, inte för att maten är dålig. Det händer väl ibland att de serverar dålig mat fast det händer inte så ofta.

Nivå 0 · Nykomling

Varje dag.

Maten är bra för det mesta. Är maten inte god får man väll äta mackor

Nivå 0 · Nykomling

Jag brukar äta ca.tre ggr i veckan,jag och mina kompisar skippar maten för det mesta.

Nivå 0 · Nykomling

4-5 gånger i veckan.

För det mesta är maten inget att klaga på, men det händer ju att den ser, och smakar hundmat.

Nivå 0 · Nykomling Karamellkungen

Jag äter lunch varje dag i skolan och i bland kan det vara riktigt god mat eller goda tillbehör. I min skola får man inte gå någon annanstans och äta tyvärr. =(

Nivå 0 · Nykomling

Varje dag. Jag vill inte sabba mitt skol-reputation på något sätt. That's my reason. ;)

Nivå 0 · Nykomling

varje dag, anledning är att vi måste äta där

Nivå 0 · Nykomling

Jodå, varje dag. Men oftast blir man ju inte överförtjust av att se maten, och då får man stilla hungern med en lakritsrot.

tyvärr blir det rektorn om man inte vill äta i skolmatsalen

Senast ändrad:

Jag äter varje dag, men endast när det blir bra mat.

Annars går jag hem på rasten & äter.

Nivå 0 · Nykomling

Ända sedan jag började på min skola har jag ätit varenda dag.

22 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling Bambi

4-5 dagar i veckan kanske.. Går ut och käkar någon dag i veckan och vissa dagar skippar jag helt.

Nivå 0 · Nykomling

Varje, dag, annars hungrar man ju ihjäl på slutändan av skoldagen...

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14

Jag hade en i min förra klass som åt en eller två knäckemackor varje dag i fyra år förutom när det var gröt.

Nivå 0 · Nykomling

Varje dag. Älska mat, även om den smakar bra eller inte.

23 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

tog alltid men ibland ungefär nån gång i månaden iafa på marknadsdagarna (en gång i månaden är d marknad där jag går i skolan) å d e typ tradition å gå till den "lokala Korvmojjen" å ta en mellen Pommes Frites med Kebabsås...

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17
↗ till inlägget

tog alltid men ibland ungefär nån gång i månaden iafa på marknadsdagarna (en gång i månaden är d marknad där jag går i skolan) å d e typ tradition å gå till den "lokala Korvmojjen" å ta en mellen Pommes Frites med Kebabsås...

Pommes frites med kababsås? Det låter inte så gott.

Nivå 0 · Nykomling

Jag äter alla dagar utom torsdagar då är det fisk.

24 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

varje dag

:zzz:

28 Feb 2006
Nivå 0 · Nykomling

ganska ofta. Maten är oftast ganska god. Utom när bambatanterna får för sig att göra kulenariska expriment.... Chocklad i chiligrytan är ingen hit. Tro mig

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in