Gäst Muuu Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 ni ser väldigt öö... tattiga ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Vilken komplimang :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Spelar Trummor i ett band som heter "High hopes" Som syftar på att vi drömmer om att bli stora rockare. Har ingen sångare men resurser har vi. Inte för att jag e religös men vi spelar på en missonärs kyrka. har gjort en egen låt och håller på med den andra. Vi har gjort en live speling och när vi får fler låtar så kanske vi ska ha en egen show =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Spelar ni i nåt musikband? Själv spelar jag trummor i ett som hittils bara kör covers :bah: Nej jag spelar inte i något band Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Vi funderar på att kalla oss "Pluskvamperfekt" eller "Hjärt Johnny och .CO" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 I mitt och min kompis band så är vi 2 elgitarrister(jag och han), en basist och en trummis, vi heter The Shadows och än så länge har vi bara spelat Black Sabbath och Metallica! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.