Dolphin Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag visste inte att man fick poäng i backhoppning. Tänk vad man kan lära sig i forum. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Vilket land är bäst i backhoppning? Hahaha, bara så att du vet så var Kazakstan inget seriöst svar av mig ; ). Allt du har skrivit är helt rätt annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Vilket land är bäst i backhoppning? Trodde inte du menade allvar heller skulle bara berätta att så inte var fallet. Jag har aldrig sätt någon backhoppare från Kazakstan i toppen av resultatlistorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag tycker det är seeegt om dom typ inte slår världsrekord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag tycker det är seeegt om dom typ inte slår världsrekord Det är inte ofta världsrekord slås, men det händer att backhoppare slår backrekorden i de olika backarna i mellan åt. Men världsrekord? Det finns i och för sig världsrekord i skidflygning så det händer ju att det slås där men det är inte så vanligt. Det är inte så många skidflygningstävlingar under världskuppen så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Ska de slå världsrekord så går det knappast på en OS-backe. Backrekord kan de slå hela tiden men hur ska de kunna hoppa längre än 239 m på en liten backe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Ska de slå världsrekord så går det knappast på en OS-backe. Backrekord kan de slå hela tiden men hur ska de kunna hoppa längre än 239 m på en liten backe? Det går inte! Men det finns några backar under världskuppen där eliten har en rimlig chans att hoppa i mot en 230-240 meter. Vilken tävling gillar du mest under säsongen? Jag vet inte riktigt, men tysk-österrikiska backhoppareveckan är alltid en spännande tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 va får man poäng i backhoppning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 va får man poäng i backhoppning? Ja jag har sagt i det i ett av mina förra inlägg i den här tråden. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Backhoppning är en intressant sport att titta på. Kanske beror på att jag är en sån som gillar jämföra poäng och andra reultat. Dock så skulle jag aldrig ha vågot delta själv. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Backhoppning är en intressant sport att titta på. Kanske beror på att jag är en sån som gillar jämföra poäng och andra reultat. Dock så skulle jag aldrig ha vågot delta själv. :) Bra då har vi något gemensamt. Följer du de nordiska mästerskapen eller vad tävlingen heter på Eurosport? Sista tävlingen går i Holmenkollen. Jag tror inte heller att jag skulle vågat hoppa backhoppning och speciellt inte med någon "Jakob Janda" stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.