Gtakillen Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Iron Pikachu tror jag =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag heter Megani Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Har tyvärr inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 jag har inte någon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 jag har inte någon... vad menar du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 menar nog netbattle! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 menar nog netbattle! :P VAD ÄR DET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 (redigerat) menar nog netbattle! :P det är so som pokemoncrater men det finns servar och du får välja vilka pokemon du vill min rank på det är 80% själv heter jag wijud_ jag har bara shini om non undrar hurman får så ska man när man skapar klika på expert ok du kan fixa mer där t.ex den sumary atack def och så vidare men det står 100lv men sen är de bara 57 64 så låg min egen gameboy team är mycket bättre men om ni vill ha det gå in på www.smogon.com sen klika på netbattle där uppe ta dowload sen ta full download i setup då se på pogram där står det hubertwave klika där sen bara klika på en pokeboll den vanliga röd och svart sen star det teambuilder sen klart men om ni ska ha ett högt team använd rayquaza och mewtwo tro mig mitt blev i 80% men jag är ny där och kan inte allt :cool: Redigerat 23 Februari 2006 av rayquaza_kung Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag har inget... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 funkar inte att ladda hem ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Hemsidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg