rawand Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 :( men det går inte när jag har ladat klart så hender det inget altså när jag har tryket på finish :( snälla svara blir advenskuck jag vil också ha netbatlle. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) :( men det går inte när jag har ladat klart så hender det inget altså när jag har tryket på finish :( snälla svara blir advenskuck jag vil också ha netbatlle. :( jag okcså :( :( Redigerat 4 Mars 2006 av groudon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Men jag gillar inte Netbattle mer :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst the tibian Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Laddar ner det nu hoppas det funkar :P Fett nice kan man ha typ pokemon röd grafiken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jo det kan man. Jag heter MegaMartin. Men jag spelar mest Röd-Blå-Gul nu. Det är roligare än de nya, de är så avancerade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 har Fire red grafik där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 har inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg