sex scener jag skoja
blod och det
sex scener jag skoja
blod och det
↗ till inläggetsex scener jag skoja
blod och det
Alla bra skräckfilmer har ju en sexscen.
Spesial efeckter
Musiken är viktigast för mig.
↗ till inläggetsex scener jag skoja
blod och det
säg nån bra så ska jag köpa den ^_^.
musik är viktigast sen BLOD
Att jag sitter med min tjej och ser den o.o så blir hon rädd. Och det blir jag med.. Så håller vi om varandra osv... Men eftersom det förslaget inte finns så tar jag special effekterna.
hehe va mysigt :)
Blod --- Nja, kan vara kul, men inte nödvändigt.
Sex scener --- I en skräck, nej.
Drama --- Inte så viktigt.
Skådespeleri --- Rätt viktigt
Musiken --- Nej.
Special effekter --- spelar ingen roll
Originell historia --- sådär
Bästa är ju "Skrämsel" scenerna, när nåt plötsligt händer, ett ansikte kommer fram, eller något som skrämmer.
hmm men utan musik så hade det varit tråkigt
Det ska vara lite allt møjligt. Vad ar en skræck film utan special effekter
(Om ni undrar någonting om min text så ær jag i Danmark)
↗ till inläggetBlod --- Nja, kan vara kul, men inte nödvändigt.
Sex scener --- I en skräck, nej.
Drama --- Inte så viktigt.
Skådespeleri --- Rätt viktigt
Musiken --- Nej.
Special effekter --- spelar ingen roll
Originell historia --- sådär
Bästa är ju "Skrämsel" scenerna, när nåt plötsligt händer, ett ansikte kommer fram, eller något som skrämmer.
Bra sagt
musiken lätt utan den e en skräckfilm inget..
det e ju det som gör filmen läskig
Visst är musik och sånt viktigt, håller med Corpsegrinder om att Mike Oldfield är mycket bra, men en riktigt bra historia, läskig och mystisk och allt möjligt, gör en mycket bra skräckfilm.... Typ Saw, eller nåt....
Musiken, men blod är också bra
det viktigaste är ju att filmen inte ska vara för förutsägbar..det är t.e.x bättre om typ det kommer nån som heter tomas som dricker kaffe och sen typ bara får ryck och blir värsta monstret...det är mycket bättre än att typ det kommer upp en stor vit text innan det läskiga händer och så står det vi vill varna kännsliga tittare för nu kommer ett monster som äter upp tommy...överaskningar är best i en skräckfilm
men musiken är också viktig överasknings-momentet och musiken det bliir DÖÖDLIGT SKRÄMMANDE!!!
skådisarna. B-skådisar är så.... B
Väl sagt där Guggo
Vad jag vet så finns det inte någon riktig läskig skräckfilm. Jag tycker absolut inte att special effekterna är viktigast för att special effekterna gör bara filmen mindre läskig. Däremot så kanske musiken eller ljudeffekterna är viktigast. Men om det kanske är en film om spöken så är det viktigt att inte visa spöket så mycket och den ska inte vara så överdriven.
blod
sex scenener......SKOJA ALLT
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in