Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Punkbuster verkar inte fungera efter som att folk fortsätter fuska, eller rättare sagt kanske folk tar sig förbi det på något sätt.

Därför blir man väl tvungen att börja fuska precis som alla andra så att man har någon chans (vilket inte alltid är så lätt för mig som tjej :) . Men när jag väl försöker med fusken som finns så fungerar de ej? Jag trycker på T och sedan skriver jag in fuskkoden, men ingenting händer? Vad gör jag för fel?

Skrivet

Vet inte riktigt, men om fusket inte fungerar så trycker du på knappn "Anmäl" när du är inne på fusket som inte fungerar. Testa att prova ett annat fusk, om det finns nåt.

Okej, tack så mycket ändå :) Får försöka leta vidare tills jag hittar något som fungerar!!

Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

:meddum:

men e ni dumma, tror ni singleplayer fusk funkar i multiplayer??

dom måste använda hacks

:lol: <_<

Skrivet

dom måste använda hacks

:lol:  <_<

Okej, ursäkta mig :$... hur gör jag då om jag spelar multiplayer du som verkar veta?

Skrivet (redigerat)

dom måste använda hacks

håller med dig. dom måste vara riktigt urblåsta när det gäller spel :bah:

Redigerat av girder
Skrivet

dom måste använda hacks

ber så mycket om ursäkt för mitt ovetande... har precis börjat spela och försöker lära mig lite.. har iallafall bättre koll nu :rolleyes:

Skrivet

Okej, ursäkta mig :$... hur gör jag då om jag spelar multiplayer du som verkar veta? naaa gomman man får inte fuska i multiplayer spel. girder

det är inte ens meningen att man ska fuska på multiplayer spel. du får kämpa i stället :medieval:

men om du vill fuska så sök efter denna sida på google:

Jag vill Fuska och är dum i huvudet eftersom jag tror att man får fuska på multiplayer spel :student:

Skrivet

Okej, ursäkta mig :$... hur gör jag då om jag spelar multiplayer du som verkar veta? naaa gomman man får inte fuska i multiplayer spel. girder

det är inte ens meningen att man ska fuska på multiplayer spel. du får kämpa i stället :medieval:

men om du vill fuska så sök efter denna sida på google:

Jag vill Fuska och är dum i huvudet eftersom jag tror att man får fuska på multiplayer spel :student:

Konstigt nog fuskar alla så dom har nog följt ditt sök exempel väldigt bra!!

jaja, ingen ide att prata mer om detta nu, är tillräckligt utpratat...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...