gomman Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Skrivet 22 Februari 2006 Punkbuster verkar inte fungera efter som att folk fortsätter fuska, eller rättare sagt kanske folk tar sig förbi det på något sätt. Därför blir man väl tvungen att börja fuska precis som alla andra så att man har någon chans (vilket inte alltid är så lätt för mig som tjej :) . Men när jag väl försöker med fusken som finns så fungerar de ej? Jag trycker på T och sedan skriver jag in fuskkoden, men ingenting händer? Vad gör jag för fel?
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) haha, jo antagligen så använder de hacks, lol. ps. fel forum..? Redigerat 22 Februari 2006 av Kaktus-Killen
gomman Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 22 Februari 2006 haha, jo antagligen så använder de hacks, lol. ps. fel forum..? Förlåt mig.., har noll koll på sånt där... lust att informera mig lite? ps. sry, men admin tyckte jag skulle fråga här eftersom att ni har koll!
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Skrivet 22 Februari 2006 ok, ja förklarar lite bättre då.. I multiplayer funkar inte singleplayer fusken, av uppenbara anledningar. Men folk lyckas nästan alltid göra så kallade hacks, som är program som kan aktivera saker som aimbot o sånt, iaf i cs, i FEAR kanske de aktiverar annat, aldrig kört FEAR mp.
gomman Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 22 Februari 2006 ok, ja förklarar lite bättre då.. I multiplayer funkar inte singleplayer fusken, av uppenbara anledningar. Men folk lyckas nästan alltid göra så kallade hacks, som är program som kan aktivera saker som aimbot o sånt, iaf i cs, i FEAR kanske de aktiverar annat, aldrig kört FEAR mp. okej.. tack så mycket för informationen :).. inte alltid så lätt att veta... har precis börjat spela och man blir ju så less på att dö efter 2 sekunder då folk kommer igenom väggarna, är odödliga och liknande.., men då vet jag iallafall.. :D
Gäst Twiztha_MF Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Skrivet 23 Februari 2006 om man använder hacks så suger man totalt på alla spel
Rekommendera inlägg